VVD Landgraaf krijgt eigen clubhuis

Per 10 September heeft de VVD-afdeling in Landgraaf een eigen kantoor geopend in het centrum van Schaesberg aan de Hoofdstraat 105 te Landgraaf.

De ruimte zal met name worden gebruikt voor gesprekken met inwoners, ondernemers, verenigingen en andere groeperingen uit het maatschappelijke middenveld.

Daarnaast zullen de fractievergaderingen van de liberalen hier ook gaan plaatsvinden en worden er vanuit daar ook activiteiten georganiseerd om Landgraafse burgers meer te betrekken bij de lokale politiek.

De komst van deze voorziening biedt elke Landgravenaar de mogelijkheid om op een eenvoudige en laagdrempelige manier in contact te komen met raadslid Lucas Baggerman en zijn steunfractie indien er klachten, hulpvragen of problemen zijn.

Een gesprek kan worden aangevraagd via een email naar info@landgraaf.vvd.nl of via de lokale website van de VVD Landgraaf.

Fractievoorzitter Lucas Baggerman is erg blij met deze genomen stap: ‘’Het sluit prima aan bij de doelstelling van de VVD Landgraaf om een transparante en toegankelijke lokale partij te zijn die altijd een luisterend oor biedt voor haar inwoners.’’

Baggerman spreekt de hoop uit dat deze actie verder bijdraagt aan het ambitieuze plan van de fractie om het heldere liberale geluid sterk te vertegenwoordigen in de Landgraafse gemeenteraad nu en ook na de aankomende gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022, door een brede achterban op te bouwen in Landgraaf.

Het kantoor is inmiddels door de fractie omgedoopt tot VVD-clubhuis ‘De Liberaal’’.